Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic – Bc. Šárka Šmejdová
Bc. Šárka Šmejdová
Diplomová práce
Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
Anotace:
Práce se zabývá využitím nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera jako potencionálních uchazečů zaměstnavatele Správa železnic, státní organizace. Personální marketing pomáhá poznat preference cílové skupiny potenciálních uchazečů. Za tímto účelem jsou v práci analyzovány preference studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při výběru zaměstnavatele a jejich …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on usage of personnel marketing tools in attracting of Faculty of Transport Engineering students as potential candidates within the national organization Správa železnic. Personnel marketing helps to know the preferences of the target group of potential candidates. The analysis is focused on preferences of Faculty of Transport Engineering students, when they choosing an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMEJDOVÁ, Šárka. \textit{Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rjci5k/.
Jak správně citovat práci
Šmejdová, Šárka. Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje personálního marketingu pro podporu angažovanosti zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Jana Rysková -
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Markéta Kelnarová -
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
Marie Tarantová -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Nástroje personálního marketingu pro omezení fluktuace ve vybraném podniku
Jana Moravcová -
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Lucie Mazancová -
Personální marketing hotelu
Karolína Polatová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová