Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. – Roman Růžička
Roman Růžička
Bakalářská práce
Analýza prémiového segmentu SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Analysis of premium SUV car segment on the czech market from the point of view of Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat segment A i B SUV na českém trhu z pohledu firmy Porsche Inter Auto CZ, spol. s r. o., která je importérem značky Porsche. V práci je nejprve analyzován segment SUV na českém trhu obecně a až poté pohled na značku Porsche a zvolené konkurenční vozy. Konkurenční automobily jsou srovnány na základě počtu registrací získaných ze systému Sdružení dovozců automobilů …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes A and B segment of SUV on the czech market from the point of view of Porsche Inter Auto CZ, spol. s r.o., which is importer of the Porsche. Firstly is analyzes Czech car market in general and after that is analyzes the brand Porsche and selected competitors. Competitors are compared based on the number of registrations on the Czech market. The source for the numbers is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Samosvorný diferenciál pro BMW e36
Zdeněk SKALA
Název
Vložil
Vloženo
Práva