Analýza marketingových aktivit Hybridní pošty, produktu společnosti Česká pošta, s. p. – Lucie Grimová
Lucie Grimová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit Hybridní pošty, produktu společnosti Česká pošta, s. p.
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Analýza marketingových aktivit Hybridní pošty, produktu společnosti Česká pošta, s. p.“ se v teoretické části zaměřuje na marketing ve službách, kvalitu poskytovaných služeb, komunikační mix a marketingový výzkum. V následující praktické části jsou popsány služby Hybridní pošty a její marketingové aktivity se zaměřením na kvalitu poskytovaných služeb a zhodnocení osobního …moreAbstract:
Bachelor thesis "Analysis of Hybrid mail marketing activities, product of the company Czech Post, SOC." focuses on the marketing of services, quality of service, communication mix and marketing research in the theoretical part. The following practical section describes the Hybrid mail services and its marketing activities with a focus on service quality and evaluation of personal selling, which was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/rjzog0/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRIMOVÁ, Lucie. \textit{Analýza marketingových aktivit Hybridní pošty, produktu společnosti Česká pošta, s. p.}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2014. Available from: https://theses.cz/id/rjzog0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Employer Branding; influencing student perception by campus management activities
Martin Strnad -
Intrakoncernový outsourcing finančného účtovníctva do centier zdieľaných služieb
Markéta Gáborová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights