Bc. Miroslav Jura

Bachelor's thesis

Plánování reklamní kampaně

Planning of Advertsing Campaign
Anotácia:
Studie se zabývá problematikou uvedení a umístění nového produktu na trh a zohledňuje všechny aspekty, s takovouto agendou spojené. Pro lepší názornost celé kauzuistiky ilustrujeme celý proces na výrobku společnosti mivvy ENERGY®.
Abstract:
The study solve launching of a new product on the market and takes into account all aspects associated with such an agenda. For your convenience throughout the case study illustrate the process of company product mivvy ENERGY®.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
  • Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance

Práce na příbuzné téma