Faktory úspěchu herních společností – Kateřina Čejková
Kateřina Čejková
Bakalářská práce
Faktory úspěchu herních společností
Success factors of video game companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určit, jaké jsou stěžejní faktory úspěchu herních společností. Tohoto cíle bude dosaženo prostřednictvím pozorování a analýzy výročních zpráv třech herních společností v letech 2014-2018. Úspěchem je v této práci myšlen zisk společností ve sledovaném období a zároveň kladně hodnocené produkty fanoušky a odbornou veřejností prostřednictvím získaných ocenění. Je provedena analýza …víceAbstract:
The goal of this bachelor’s thesis is to determine what are the key factors of success for video game companies. This goal will be achieved through observation and analysis of annual reports of three video game companies in the years 2014-2018. Success in this thesis means profit of the companies during the reference period and simultaneously positively rated products by the fans and by the professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77212
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77212
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The Phenomenon of Video Games and their Influence on the Economic, Social and Moral Development of American Society
Alice ROUSOVÁ -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Internal vs External Video Game Localization
Ema Bícová