Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře – Jiří PAŤAVA
Jiří PAŤAVA
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře
Junior golf training center ZGC Kravaře developing strategy
Abstract:
Analýza stavu Tréninkového centra mládeže Zámeckého golf clubu Kravaře. Pomocí posouzení silných a slabých stránek (SWOT analýza) tréninkového centra a na základě empirického zkoumání (dotazníková metoda) navrhuji vhodné řešení k rozvoji tréninkového centra.Abstract:
State analysis of the Junior golf training centre in the ZGC Kravaře. Using the SWOT analysis of the Training centre (identification and assessement of its strengths, weaknesses, opportunities and threats) and my personal empirical research (questionnaire) I will suggest a suitable way of the further development of the training centre.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAŤAVA, Jiří. Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Coaching and sports
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa -
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
Oldřich Breicetl -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie sportovních institucí
Pavel Dvořák -
Marketingová strategie vybraného spolku
Michaela Martinovská -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Analýza trhu a marketingová strategie vybrané firmy MSP
Petra Capoušková -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights