Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře – Jiří PAŤAVA
Jiří PAŤAVA
Bakalářská práce
Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře
Junior golf training center ZGC Kravaře developing strategy
Anotace:
Analýza stavu Tréninkového centra mládeže Zámeckého golf clubu Kravaře. Pomocí posouzení silných a slabých stránek (SWOT analýza) tréninkového centra a na základě empirického zkoumání (dotazníková metoda) navrhuji vhodné řešení k rozvoji tréninkového centra.Abstract:
State analysis of the Junior golf training centre in the ZGC Kravaře. Using the SWOT analysis of the Training centre (identification and assessement of its strengths, weaknesses, opportunities and threats) and my personal empirical research (questionnaire) I will suggest a suitable way of the further development of the training centre.Klíčová slova
golf mládež trénink management řízení marketing sportovní marketing marketingová strategie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAŤAVA, Jiří. Strategie rozvoje Tréninkového centra mládeže ZGC Kravaře. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Trenérství a sport
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa -
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
Oldřich Breicetl -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie sportovních institucí
Pavel Dvořák -
Marketingová strategie vybraného spolku
Michaela Martinovská -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva