Návrh typologie fanoušků fotbalového klubu – Jakub Beran
Jakub Beran
Diplomová práce
Návrh typologie fanoušků fotbalového klubu
Design of a Typology of Football Club Fans
Anotace:
Tato diplomová práce řeší typologii fanoušků fotbalového klubu. V rámci teoretické části byla popsána problematika typologie spotřebitele a fotbalového prostředí. Teoretická část se dále týkala klubu samotného. Cílem bylo definovat jejich návštěvnické návyky a preference. Za tímto účelem byl vytvořen online dotazník, na který odpovědělo celkem 411 respondentů. Stanoveným podmínkám pro další analýzu …víceAbstract:
This thesis addresses the typology of football club fans. Within the theoretical part, the issues of consumer typology and the football environment were described. The theoretical part also covered the club itself. The aim was to define their attendance habits and preferences. For this purpose, an online survey was created and answered by a total of 411 respondents. The conditions set for further analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Leona Pruchnická
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Návrh typologie chování spotřebitelů na trhu digitálních kamer
Štěpán Glombek -
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Kateřina Chuchrová