Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market – Anna Větrovcová
Anna Větrovcová
Bakalářská práce
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat reklamní strategii společností Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu a zhodnotit význam reklamy jako marketingového nástroje na trhu FMCG (rychloobrátkového zboží). Teoretická část je zaměřena na definování marketingu a marketingového mixu, stejně jako hlubšího prozkoumátí tématu reklamy. Teoretická část zmiňuje také různé teorie o psychologii spotřebitelského chování a …víceAbstract:
The aim of the thesis is to explore the advertising strategy of Coca-Cola, Pepsi, and Kofola on the Czech market, and evaluate the importance of advertising as a marketing tool in the FMCG market. The theoretical part is focused on defining marketing and marketing mix, as well as diving into the topic of advertising. It also highlights different theories about the psychology of consumer behavior and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/me6v9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Kateřina Výborná -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Barbora Fotrová -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Adriana Ryjáčková