Klamání jako nekalosoutěžní aspekt – JUDr. Kamila Ševčíková
JUDr. Kamila Ševčíková
Diplomová práce
Klamání jako nekalosoutěžní aspekt
Deception as Unfair Competition Aspect
Anotace:
Práce se zabývá klamáním jako nekalosoutěžním aspektem. V první části rozebírá skutkové podstaty nekalé soutěže obsahující prvek klamání dle ustanovení obchodního zákoníku. Tyto skutkové podstaty jsou krátce přiblíženy z hlediska teoretického, větší důraz je však kladen na rozhodovací praxi soudů jak českých, tak i jiných evropských států a především jsou zmiňovány rozsudky Soudního dvora Evropské …víceAbstract:
The work deals with deception as unfair competition aspect.Deceptive practices listed in the Commercial Code are described especially from the perspective of law.The work also describes the facts and judge the impact of EU directives on unfair competition.The second part focuses on consumer rights and there are mentioned proposals de lege ferenda at the end of work
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/prg8g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Klamání spotřebitelů prostřednictvím značek kvality
Šimon Seman -
Obaly potravin jako nástroj ke klamání spotřebitelů
Michaela Frydrychová -
Ochrana spotřebitele a klamání v oblasti prodeje potravin
Laura Hralová -
Dezinformace v médiích - obrana proti dezinformacím a klamání
Jakub Hanuš -
Automatizovaná síť pro klamání útočníků prostřednictvím iluzivních aktiv v kyberprostoru
Matúš Maťaš -
Porucha osobnosti jako prostředek ke klamání diváka ve filmu Prokletý ostrov
Tomáš Urban -
Klamání a ochrana spotřebitele
Pavla Mrázová -
Reklamní klamání ve veřejném a soukromém právu
Taťána Janíčková