Motivace introvertů a extrovertů v Tiimiakatemia® Prague podle sebedeterminační teorie – Kateřina Daňková
Kateřina Daňková
Bakalářská práce
Motivace introvertů a extrovertů v Tiimiakatemia® Prague podle sebedeterminační teorie
The Motivation of Introverts and Extroverts in Tiimiakatemia® Prague Using the Self-Determination Theory
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je v rámci sebedeterminační teorie motivace prozkoumat klíčové motivy k práci u introvertů a extrovertů, kteří studují ve studijním programu Inovativní podnikání, certifikované jednotce Tiimiakatemia® Prague na České zemědělské univerzitě v Praze. Dílčím cílem práce je dodání doporučení pro zvýšení motivace mezi respondenty. Teoretická část reprezentuje teoretická …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to explore the key motives to work of introverts and extroverts studying in the Innovative Entrepreneurship programme, certified unit Tiimiakatemia® Prague at the Czech University of Life Sciences in Prague, within the framework of self-determination theory of motivation. The sub-objective of the thesis is to deliver recommendations for increasing motivation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Švecová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Šímová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Motivace introvertů a extrovertů v Tiimiakatemia® Prague podle sebedeterminační teorie}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rkfafd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Motivace ke studiu a vztah k self u studentů Masarykovy univerzity
Barbora Babičová -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová
Název
Vložil
Vloženo
Práva