Barbora Vanková

Bakalářská práce

Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín

Chování spotřebitele při online nákupu potravin
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá správaním spotrebiteľov pri online nákupoch potravín. Teoretická časť definuje nákupné správanie spotrebiteľov, faktory, ktoré toto správanie ovplyvňujú, obchodovaním a nakupovaním na internete. Na spracovanie bakalárskej práce je využitý marketingový výskum realizovaný formou elektronického dotazníkového prieskumu, ktorého sa zúčastnilo 452 respondentov a obsahoval uzavreté …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with consumer behaviour in online grocery shopping. Theoretical part defines the behaviour of consumers during the online shopping as well as the factors that influence it. For this thesis has been used the marketing research carried out in the form of an electronic questionnaire survey, which was attended by 452 respondents and contained closed and open questions. Based on the …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá správaním spotrebiteľov pri online nákupoch potravín. Teoretická časť definuje nákupné správanie spotrebiteľov, faktory, ktoré toto správanie ovplyvňujú, obchodovaním a nakupovaním na internete. Na spracovanie bakalárskej práce je využitý marketingový výskum realizovaný formou elektronického dotazníkového prieskumu, ktorého sa zúčastnilo 452 respondentov a obsahoval uzavreté …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti