Bc. Dana Hrubá

Bachelor's thesis

Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení

Sales tools and services analysis and their evaluation at selected travel agencies
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit prodejní nástroje a služby u čtyř mnou vybraných cestovních kanceláří. Zanalyzovat, zda se cestovní kanceláře dostatečně přizpůsobují novým trendům na trhu cestovního ruchu, tak že jsou schopné obstát v náročném konkurenčním boji.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the sales tools and services by four travel agancies chosen by me. I will analyse if these travel agencies adapt sufficiently to new trends in the travel market and if they will be able to snad up to challenging competition.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2019
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)