Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení – Bc. Dana Hrubá
Bc. Dana Hrubá
Bachelor's thesis
Analýza prodejních nástrojů a služeb u vybraných CK a jejich hodnocení
Sales tools and services analysis and their evaluation at selected travel agencies
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit prodejní nástroje a služby u čtyř mnou vybraných cestovních kanceláří. Zanalyzovat, zda se cestovní kanceláře dostatečně přizpůsobují novým trendům na trhu cestovního ruchu, tak že jsou schopné obstát v náročném konkurenčním boji.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the sales tools and services by four travel agancies chosen by me. I will analyse if these travel agencies adapt sufficiently to new trends in the travel market and if they will be able to snad up to challenging competition.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/mf11v/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán cestovní kanceláře - gastronomické zájezdy
Karolína Vrkoslavova -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě jako nástroj teroristických organizací
Mariia Zoria -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Jana Podhorcová -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Lenka Oppolzerová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Kateřina Soukupová -
Sociální sítě jako moderní nástroj náboru zaměstnanců
Daniel Rada