Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Zuzana Matějková
Bc. Zuzana Matějková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Téma diplomové práce je Integrovaná marketingová komunikace – synergický efekt jednotlivých nástrojů. V současné době se jedná o velmi aktuální a důležitý marketingový proces, který vede k úspěšné a efektivní reklamní kampani. Ve své diplomové práci se zabývám rozborem nástrojů integrované marketingové komunikace, které pracují v synergickém efektu.Abstract:
The topic of my dissertation is Integrated Marketing Communication – a synergistic effect of individual tools. Currently it is very current and important marketing process, which leads to successful and effective marketing campaign. In my dissertation I am assembling with analysis of integrated marketing communication tools, which works in a synergistic effect.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7uvs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Iva Šlemendová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jan Švarc