Bc. Zuzana Matějková

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Téma diplomové práce je Integrovaná marketingová komunikace – synergický efekt jednotlivých nástrojů. V současné době se jedná o velmi aktuální a důležitý marketingový proces, který vede k úspěšné a efektivní reklamní kampani. Ve své diplomové práci se zabývám rozborem nástrojů integrované marketingové komunikace, které pracují v synergickém efektu.
Abstract:
The topic of my dissertation is Integrated Marketing Communication – a synergistic effect of individual tools. Currently it is very current and important marketing process, which leads to successful and effective marketing campaign. In my dissertation I am assembling with analysis of integrated marketing communication tools, which works in a synergistic effect.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní