Bc. Zuzana Matějková

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Téma diplomové práce je Integrovaná marketingová komunikace – synergický efekt jednotlivých nástrojů. V současné době se jedná o velmi aktuální a důležitý marketingový proces, který vede k úspěšné a efektivní reklamní kampani. Ve své diplomové práci se zabývám rozborem nástrojů integrované marketingové komunikace, které pracují v synergickém efektu.
Abstract:
The topic of my dissertation is Integrated Marketing Communication – a synergistic effect of individual tools. Currently it is very current and important marketing process, which leads to successful and effective marketing campaign. In my dissertation I am assembling with analysis of integrated marketing communication tools, which works in a synergistic effect.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní