Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Zuzana Matějková
Bc. Zuzana Matějková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Téma diplomové práce je Integrovaná marketingová komunikace – synergický efekt jednotlivých nástrojů. V současné době se jedná o velmi aktuální a důležitý marketingový proces, který vede k úspěšné a efektivní reklamní kampani. Ve své diplomové práci se zabývám rozborem nástrojů integrované marketingové komunikace, které pracují v synergickém efektu.Abstract:
The topic of my dissertation is Integrated Marketing Communication – a synergistic effect of individual tools. Currently it is very current and important marketing process, which leads to successful and effective marketing campaign. In my dissertation I am assembling with analysis of integrated marketing communication tools, which works in a synergistic effect.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y7uvs/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jan Švarc -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Iva Šlemendová