Deutschunterricht in der Bibliothek - Projekt für Kinder mit Legasthenie – Bc. Gabriela Geislerová
Bc. Gabriela Geislerová
Master's thesis
Deutschunterricht in der Bibliothek - Projekt für Kinder mit Legasthenie
German Language Teaching in the Library – Project for Dyslectic Children
Abstract:
The thesis deals with dyslexia, one of specific learning disorders, with its cause, manifestations, treatment possibilities and its influence on foreign language learning. It analyzes modern therapeutic methods in the German speaking countries. The practical part of the thesis provides information about the project “Teaching the German Language in the Library”, intended for dyslexic children as one …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá dyslexií, jednou ze specifických poruch učení, její příčinou, projevy, možnostmi nápravy a vlivem na výuku cizích jazyků. Analyzuje moderní metody terapie v německém jazykovém prostoru. Praktická část diplomové práce seznamuje s projektem pro dyslektické děti „Výuka německého jazyka v knihovně“, jako jednou z možností nápravy dyslexie a podpory čtenářských dovedností.
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s680e/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Theses on a related topic
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová