Deutschunterricht in der Bibliothek - Projekt für Kinder mit Legasthenie – Bc. Gabriela Geislerová
Bc. Gabriela Geislerová
Diplomová práce
Deutschunterricht in der Bibliothek - Projekt für Kinder mit Legasthenie
German Language Teaching in the Library – Project for Dyslectic Children
Abstract:
The thesis deals with dyslexia, one of specific learning disorders, with its cause, manifestations, treatment possibilities and its influence on foreign language learning. It analyzes modern therapeutic methods in the German speaking countries. The practical part of the thesis provides information about the project “Teaching the German Language in the Library”, intended for dyslexic children as one …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá dyslexií, jednou ze specifických poruch učení, její příčinou, projevy, možnostmi nápravy a vlivem na výuku cizích jazyků. Analyzuje moderní metody terapie v německém jazykovém prostoru. Praktická část diplomové práce seznamuje s projektem pro dyslektické děti „Výuka německého jazyka v knihovně“, jako jednou z možností nápravy dyslexie a podpory čtenářských dovedností.Klíčová slova
dyslexie knihovna projekt výuka německého jazyka dyslexia library teaching German Language
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s680e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová