Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy – Mgr. Magdalena Kroupová, BBus
Mgr. Magdalena Kroupová, BBus
Diplomová práce
Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy
Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical building
Anotace:
Diplomová práce Marketingová strategie Národního muzea po dobu rekonstrukce Historické budovy popisuje, jak pomocí základních i suplementárních marketingových nástrojů: převést pozornost veřejnosti od uzavřené Historické budovy k jeho dalším objektům; zvyšovat návštěvnost prostřednictvím budování dlouhodobých vztahů s návštěvníky, například pomocí věrnostního programu; sjednotit vizuální komunikaci …víceAbstract:
The thesis Marketing Strategy of the National Museum during the Reconstruction of the Historical Building describes basic and supplementary marketing tools to capture all of the aspects: to distract public attention from the main building of the National Museum to its other objects; to increase the visitor‘s attendance through the building long-term relationships with visitors especially with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sv1ry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Kateřina Šafaříková -
Samoobslužná edukace v muzeích v přírodě: návrh řešení pro Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková -
Provoz soukromých muzeí a sbírek se zaměřením na muzeum MiniGarage v Brně
Karolína Kozubíková -
Muzejní edukace mimo muzeum. Cesta písma, mobilní muzejně edukační program Muzea města Brna
Šárka Čerstvá -
Archeologie v expozicích Moravského zemského muzea, Jihomoravského muzea ve Znojmě, Regionálního muzea v Mikulově, Masarykova muzea v Hodoníně, Vlastivědného muzea v Olomouci, Muzea Těšínska, Muzea jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Radek Kraus -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Milena Kučeříková -
Severočeské muzeum v Liberci v letech 1946–1969
Eduard Heindorfer