Vliv programu Erasmus na vnímání Evropské unie a evropské identity. – Bc. Ruth RÝCOVÁ
Bc. Ruth RÝCOVÁ
Master's thesis
Vliv programu Erasmus na vnímání Evropské unie a evropské identity.
The effect of Erasmus program on perception of European Union and European identitys.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli prostřednictvím studentského výměnného programu Erasmus dochází k posilování evropské identity, a zda má tento program vliv na vnímání EU mezi studenty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části práce je stručně popsán vývoj sjednocování evropského kontinentu až ke vzniku EU, navazování prvních diplomatických vztahů ČSSR …viacAbstract:
The main aim of this thesis is to analyse how Erasmus program influence the perception of EU membership and sense of so-called European identity. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical one. The first theoretical part briefly describes the historical development of new entity on European continent up to establishment of European Union; establishing the first diplomatic relation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Schlossarek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÝCOVÁ, Ruth. Vliv programu Erasmus na vnímání Evropské unie a evropské identity.. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Studentská mobilita sportovních fakult
Štefan Doležal -
Zásada loajality a národní identita v Evropské unii (čl. 4 Smlouvy o EU)
Vladimír Kalina -
Evropská identita Britů
Jiří Tobolák -
Evropská identita: Erasmus+, neformální vzdělávání a neoliberální subjekt
Jakub Mácha -
Participace českých vysokých škol na mezinárodní výměně studentů - Srovnání programů Erasmus a Erasmus+
Lucie Šprochová -
Die interkulturellen Implikationen der EU-Förderprogramme Erasmus und Erasmus+
Annette SCHULZE -
Význam zapojenia študentov do programu Erasmus+
Viktória Bezděková -
Adaptace studentů přijíždějících v rámci programu Erasmus + na prostředí české univerzity
Tereza Švejdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva