Projekt vytvoření nové pracovní pozice k zefektivnění práce obchodního oddělení ve společnosti XY, a.s. – Bc. Zdeňka SEDLÁKOVÁ
Bc. Zdeňka SEDLÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt vytvoření nové pracovní pozice k zefektivnění práce obchodního oddělení ve společnosti XY, a.s.
Project for creating a new job position to make the work more effective in business department in XY company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou možného zefektivnění práce obchodního oddělení zlínské pobočky společnosti XY, a.s. Analyzuje stávající systém práce dané pobočky s cílem zjistit, jaké je zatížení account managerů administrativou. Tohle zjišťování je uskutečňováno prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou osloveni všichni obchodníci, kteří pracují ve Zlíně. Na základě zjištěných …víceAbstract:
This thesis is dealing with a problem of how to achieve more effective work in business department of XY Zlín branch. It analyzes the current system of working in the branch with the aim to find out the office work workload for account managers. This survey is carried out through a questionnaire survey in which all business man working in Zlin are approached. Based on the data a plan for creating a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁKOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt vytvoření nové pracovní pozice k zefektivnění práce obchodního oddělení ve společnosti XY, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/rllg26/.
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Zdeňka. Projekt vytvoření nové pracovní pozice k zefektivnění práce obchodního oddělení ve společnosti XY, a.s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková