Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu – Dalibor HOFFMEISTER
Dalibor HOFFMEISTER
Bachelor's thesis
Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu
Planning quality and complaint procedures in the serial process, with orientation on the customer in the automotive industry
Anotácia:
Ve světě automobilového průmyslu se denně setkáváme s problematikou reklamačních řízení a pojmy z oblasti plánování kvality - jakosti. Veškeré společnosti zainteresované v automobilovém průmyslu jsou vysoce orientované na zákazníka, k čemuž je svazují mimo požadavků zákazníka také předepsané normativy. Předložená práce popisuje metodické nástroje a postupy, standardně používané v automobilovém průmyslu …viacAbstract:
Every day in the world of automotive we can meet with claim procedure issues and ideas of quality control. All companies interested in the automotive industry are strongly customer oriented what is required and binded in all standards and described norms. This submitted document describes methodical tools and procedures usualy used in automotive industry. Practical part of my bachelor theses will present …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Milan Novotný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFFMEISTER, Dalibor. \textit{Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/rlseqy/.
Jak správně citovat práci
HOFFMEISTER, Dalibor. Plánování jakosti a reklamační řízení v sériovém procesu, s orientací na zákazníka v automobilovém průmyslu. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace technické specifikace ČSN EN ISO/TS 16949:2009 na požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2009
Eva Vaňková -
Využití systému jakosti ISO/TS 16949:2009
Bedřich Tkaný -
Aplikace ISO/TS 16949 v UNEX a.s.
Michaela Šuková -
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO/TS 16949 ve společnosti Trafil Czech
David Buzzoni -
Implementace normy ISO/TS 16949 v podmínkách hutní výroby
Monika Litvíková -
Harmonizace produktového a procesního systému s požadavky normy ISO TS 16 949 v montážním systému
Jan MAŘÍK -
Postup při zavádění systému řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 a postupný přechod na požadavky normy ČSN EN ISO/TS 16 949:2002 ve společnosti Donaldson Czech Republic s.r.o.
Jiří JEŽEK -
Příprava na certifikaci systému managementu kvality dle standardu ČSN P ISO/TS 16 949.
Aneta Blizňáková