Schneiderová Schneiderová

Bachelor's thesis

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

The effectiveness of marketing mix tools for a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity jednotlivých nástrojů marketingového mixu u společnosti Kofola ČeskoSlovensko a vyhledává možná zlepšení u jednotlivých nástrojů. Následně věnuje pozornost analýze konkurenčních hrozeb, které jsou definovány Porterovo modelem pěti konkurenčních sil. Primárním cílem bakalářské práce je určení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jejich následné …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the effectiveness of individual marketing mix tools at Kofola ČeskoSlovensko and looks for possible improvements in individual tools. Subsequently, it pays attention to the analysis of competitive threats, which are defined by Porter's model of five competitive forces. The primary objective of the bachelor thesis is to identify the individual marketing mix tools and their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní