Analýza marketingových aktivit České jezdecké federace – Kateřina Broulíková
Kateřina Broulíková
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit České jezdecké federace
Analysis of marketing activities of the Czech Equestrian Federation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných marketingových aktivit České jezdecké federace. Cílem je zhodnotit úroveň stávající marketingové komunikace a navrhnout možnosti jejího dalšího rozvoje. Práce se zaměřuje na identifikaci oblastí, ve kterých lze posílit povědomí o jezdeckém sportu v České republice a zvýšit jeho podporu ze strany veřejnosti. Výsledkem je soubor doporučení vycházejících …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the current marketing activities of the Czech Equestrian Federation. The aim is to evaluate the existing level of marketing communication and propose possibilities for its further development. The thesis identifies key areas where public awareness of equestrian sport in the Czech Republic can be strengthened, as well as strategies to increase public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Viktor Prokop, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Broulíková, Kateřina. Analýza marketingových aktivit České jezdecké federace. Pardubice, 2025. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a veřejná správa / Ekonomika regionálního sportu
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie komunikace České jezdecké federace v průběhu koronavirové krize
Barbora Hejhalová -
Hodnocení správy a řízení České jezdecké federace z pohledu jezdeckých klubů
Zuzana Křížová -
Management rizik v projektu České jezdecké federace
Renata Vajrychová -
Úroveň profesionalizace v České jezdecké federaci
Anna PETRŮ -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Online marketingová komunikace sportovního klubu
Lucie Čiháková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Markéta Čerchlová -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar