Kateřina Broulíková

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit České jezdecké federace

Analysis of marketing activities of the Czech Equestrian Federation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných marketingových aktivit České jezdecké federace. Cílem je zhodnotit úroveň stávající marketingové komunikace a navrhnout možnosti jejího dalšího rozvoje. Práce se zaměřuje na identifikaci oblastí, ve kterých lze posílit povědomí o jezdeckém sportu v České republice a zvýšit jeho podporu ze strany veřejnosti. Výsledkem je soubor doporučení vycházejících …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the current marketing activities of the Czech Equestrian Federation. The aim is to evaluate the existing level of marketing communication and propose possibilities for its further development. The thesis identifies key areas where public awareness of equestrian sport in the Czech Republic can be strengthened, as well as strategies to increase public …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Viktor Prokop, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Broulíková, Kateřina. Analýza marketingových aktivit České jezdecké federace. Pardubice, 2025. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a veřejná správa / Ekonomika regionálního sportu