Martin Čákora
Bachelor's thesis
B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the strategy and process of general purchasing in Škoda Auto a.s. The thesis includes a theoretical definition of the issue with emphasis on B2B purchasing platforms. The subsequent analytical part describes selected, current purchasing processes in the company, presents a research and comparison of potentially usable purchasing platforms (Amazon Business Platform, Alza …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Křupka, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čákora, Martin. B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Podnikové informační systémy a jejich využití v praxi
Sabina BEDYOVÁ -
Informační systémy ve firmě XY a jejich marketingové využití
Martin Veselý -
Návrh strategie pro vybraný nákupní trh podniku
Bohumil NEUBAUER -
B2B nákupní platformy pro ŠKODA AUTO a.s.
Danil Buchtijarov -
Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s.
Martin Fišer -
Tvorba platformy a nastavení procesů pro sdílení znalostí mezi Škoda Auto a dalšími koncernovými značkami k optimalizaci realizace aktualizací systémů SAP
Daniel Glabazňa -
Automatizace testování platformy SAP ve společnosti Škoda Auto
Jan Bárta -
Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto
Roman Goloťuk