B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s. – Martin Čákora
Martin Čákora
Bakalářská práce
B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the strategy and process of general purchasing in Škoda Auto a.s. The thesis includes a theoretical definition of the issue with emphasis on B2B purchasing platforms. The subsequent analytical part describes selected, current purchasing processes in the company, presents a research and comparison of potentially usable purchasing platforms (Amazon Business Platform, Alza …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Křupka, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čákora, Martin. B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnikové informační systémy a jejich využití v praxi
Sabina BEDYOVÁ -
Informační systémy ve firmě XY a jejich marketingové využití
Martin Veselý -
Návrh strategie pro vybraný nákupní trh podniku
Bohumil NEUBAUER -
B2B nákupní platformy pro ŠKODA AUTO a.s.
Danil Buchtijarov -
Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s.
Martin Fišer -
Tvorba platformy a nastavení procesů pro sdílení znalostí mezi Škoda Auto a dalšími koncernovými značkami k optimalizaci realizace aktualizací systémů SAP
Daniel Glabazňa -
Automatizace testování platformy SAP ve společnosti Škoda Auto
Jan Bárta -
Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto
Roman Goloťuk