MgA. Tomáš Cafourek

Diplomová práce

Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu

Internet and multimedia presentations as a tool to support //the marketing activities of musical art
Anotace:
72 Anotace Diplomová práce Internetové a multimediální prezentace jako podpůrný nástroj marketingových aktivit hudebního umění pojednává o problematice tvorby internetových a s nimi souvisejících multimediálních prezentací. Práce se dané problematice věnuje především z pohledu marketingových komunikací.
Abstract:
72 Annotation Diploma thesis „Internet and multimedia presentations as a tool to support the marketing activities of musical art“ deals with issues of web-related multimedia presentations. The paper deals with the issue primarily in terms of marketing communications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: František Bednář
  • Oponent: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/me3su/