Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu – MgA. Tomáš Cafourek
MgA. Tomáš Cafourek
Master's thesis
Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu
Internet and multimedia presentations as a tool to support //the marketing activities of musical art
Abstract:
72 Anotace Diplomová práce Internetové a multimediální prezentace jako podpůrný nástroj marketingových aktivit hudebního umění pojednává o problematice tvorby internetových a s nimi souvisejících multimediálních prezentací. Práce se dané problematice věnuje především z pohledu marketingových komunikací.Abstract:
72 Annotation Diploma thesis „Internet and multimedia presentations as a tool to support the marketing activities of musical art“ deals with issues of web-related multimedia presentations. The paper deals with the issue primarily in terms of marketing communications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/me3su/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: František Bednář
- Reader: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAFOUREK, Tomáš. \textit{Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rmi9wg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/me3su/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová -
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
Jiří Ondra -
Internetová prezentace a online komunikace v kontextu andragogického působení
Veronika NAVRÁTILOVÁ -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Žanet Kříž -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš