MgA. Tomáš Cafourek

Master's thesis

Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu

Internet and multimedia presentations as a tool to support //the marketing activities of musical art
Abstract:
72 Anotace Diplomová práce Internetové a multimediální prezentace jako podpůrný nástroj marketingových aktivit hudebního umění pojednává o problematice tvorby internetových a s nimi souvisejících multimediálních prezentací. Práce se dané problematice věnuje především z pohledu marketingových komunikací.
Abstract:
72 Annotation Diploma thesis „Internet and multimedia presentations as a tool to support the marketing activities of musical art“ deals with issues of web-related multimedia presentations. The paper deals with the issue primarily in terms of marketing communications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: František Bednář
  • Reader: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/me3su/