Bc. Tereza Svobodová

Bakalářská práce

Politický marketing

Political Marketing
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je politický marketing. Teoretická část je proto zaměřena na obecné informace, pojetí marketingu a jeho definice, posléze je věnována marketingu v rámci politiky a českým politickým stranám. Praktická část popisuje první přímou volbu prezidenta v historii České republiky, představuje prezidentské kandidáty a jejich marketingové strategie. Dále potom líčí faktické výsledky …více
Abstract:
The subject of this thesis is political marketing. The theoretical part is therefore focused on general information, marketing concept and its definition, then it describes the political marketing in the Czech political parties. The practical part describes the first direct presidential elections in the history of the Czech Republic, potential presidential candidates and their marketing strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace