Bc. Tereza Svobodová
Bakalářská práce
Politický marketing
Political Marketing
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je politický marketing. Teoretická část je proto zaměřena na obecné informace, pojetí marketingu a jeho definice, posléze je věnována marketingu v rámci politiky a českým politickým stranám. Praktická část popisuje první přímou volbu prezidenta v historii České republiky, představuje prezidentské kandidáty a jejich marketingové strategie. Dále potom líčí faktické výsledky …víceAbstract:
The subject of this thesis is political marketing. The theoretical part is therefore focused on general information, marketing concept and its definition, then it describes the political marketing in the Czech political parties. The practical part describes the first direct presidential elections in the history of the Czech Republic, potential presidential candidates and their marketing strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lbooi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přímá volba prezidenta
Tereza Formáčková -
Přímá volba prezidenta
Petr Masný -
Přímá volba prezidenta v Evropě - srovnávací analýza
Lukáš Bouzek -
Přímá volba prezidenta
Peter Pukan -
Přímá volba prezidenta ČR v letech 2013 a 2018
Lucie SEKEROVÁ -
Volba prezidenta republiky
Melisa Bučan -
Přímá volba prezidenta ČR v kontextu předvolebních průzkumů
Eva Chromcová -
Přímá volba prezidenta v ČR - analýza prvního případu Instituce přímé volby prezidenta a její vliv na politický režim v České a Slovenské republice
Pavel MÜLLER