Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání – Gabriela Gužíková
Gabriela Gužíková
Bakalářská práce
Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání
Identification of Ethical-economic Aspects of Advertising in Business
Anotace:
Tato práce řeší současné pojetí reklamy, jak z té etické stránky, tak je zde nastíněno ekonomické hledisko v rámci podnikové sféry. Jsou zde nadefinované pojmy: etika, morálka, podnikatelská etika. Dále můžeme nakouknout na historický vývoj reklamy a zaměření na regulaci reklamy na území České republiky. Zvolená problematika byla řešena pomocí kvantitativní metody – dotazníkové šetření. Výzkumem bylo …víceAbstract:
Topic of this work is addressed to contemporary advertising from an ethical and economic point of view. There are definitions of ethics, morality and business ethics. This work also includes the informations about historical evolution of advertising and it is especially interested in regulations of advertising in the Czech republic. The common knowledge of ethics in advertising among society was searched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Černek
- Oponent: Štěpánka Staňková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GUŽÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmzefc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Etika a reklama
Anna Zavadilová -
Etika v reklamě
Eliška Rybarová -
Etika v reklamě
Anastasiia Yatsun -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etika v reklamě
Tereza Martinovská