Třídní klima ve dvou formách výuky – Martin Jaborník
Martin Jaborník
Diplomová práce
Třídní klima ve dvou formách výuky
Classroom climate in two forms of teaching
Anotace:
Cílem této diplomové práce je potvrdit předpoklad o negativním dopadu pandemie a online výuky na klima školních tříd porovnáním klimatu tříd ve dvou formách výuky, které žáci a učitelé v posledních měsících zažili. Teoretická část textu nabízí bližší pohled na problematiku sociálního klimatu třídy. Zabývá se jeho determinanty a upozorňuje na jeho důležitost ve vyučovacím procesu. První část práce rovněž …víceAbstract:
The aim of this thesis is to confirm the assumption of a negative impact of pandemics and online learning on classroom climate by comparing the classroom climate in two forms of teaching experienced by students and teachers in recent months. The theoretical part of the text offers a closer look at the issue of social classroom climate. It discusses its determinants and highlights its importance in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - dějepis, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
Afektivní složka vedení výuky (classroom management) ve výuce angličtiny u adolescentů a dospělých studentů
Kateřina Bendová -
Teacher's management of participation in the online EFL classroom
Aneta Trhanová -
Vliv sociální izolace na obsesivní a kompulzivní projevy u dětí 1. stupně ZŠ
Kateřina HORÁČKOVÁ -
Souvislost mezi Locus of control a prožíváním izolace během pandemie
Michaela ČADKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
25. 6. 2022
Kohout, J.
25. 6. 2022