Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny – Petr Mikoláš
Petr Mikoláš
Diplomová práce
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
The Segmentation of Clients of Commercial Banks in the Czech Republic And the Proposal of the Product Portfolio For the Selected Segment In Eyes of the Československá obchodní banka, a. s. Poštovní spořitelna
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Libor Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOLÁŠ, Petr. \textit{Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/rnagb4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8178
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová -
Možnost získání dotace ze strukturálních fondů v oblasti hotelnictví
Pavel Štochl -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Segmentace trhu v oblasti retailového bankovnictví
Marek Vosátka -
Segmentace klientů jako strategický nástroj v bankovnictví
Miroslav Filinger -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Segmentace v povinném ručení
Michal Nevoral