Lenka LAKOMÁ
Bakalářská práce
Individuální přístup k dítěti v MŠ
Individual approach towards a child in the kindergarten
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou individuálního přístupu učitelky k dítěti v mateřské škole. V teoretické části čerpám informace k problematice z odborné literatury. Zaměřila jsem se na individuální přístup k dítěti z hlediska jeho přirozených i specifických potřeb, ale také z hlediska profesní potřeby učitelky pro plánování své výchovně vzdělávací práce v podmínkách současného školství …víceAbstract:
In my thesis I deal with the questions of the teacher?s individual approach towards a child in the kindergarten. In the theoretical part I use information mainly from the scientific literature. I focused on the individual approach towards a child from the perspective of their both natural and specific needs, then from the perspective of teacher?s professional needs when planning their educational and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2010
Zveřejnit od: 29. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAKOMÁ, Lenka. Individuální přístup k dítěti v MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÁ VÝCHOVA V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Marie Kůgelová -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Učitelka mateřské školy a její možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání u dětí v její kmenové třídě
Patricie JUŘIČKOVÁ