Bc. Lucie Nekolná

Bakalářská práce

Estetické kvality prvorepublikových reklam

Esthetic Qualities of Advertisement in Czechoslovakia 1918–1938
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu reklam v československých časopisech pro ženy dvacátých let dvacátého století. Popisuje jejich estetické kvality a prostředky, kterými inzerující ovlivňovali své zákazníky.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the advertisement analysis in Czechoslovak ladies' journals in the twenties of the 20th century. The thesis describes their esthetic qualities and the means by which advertisers influence their customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Hons

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání