Estetické kvality prvorepublikových reklam – Bc. Lucie Nekolná
Bc. Lucie Nekolná
Bakalářská práce
Estetické kvality prvorepublikových reklam
Esthetic Qualities of Advertisement in Czechoslovakia 1918–1938
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu reklam v československých časopisech pro ženy dvacátých let dvacátého století. Popisuje jejich estetické kvality a prostředky, kterými inzerující ovlivňovali své zákazníky.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the advertisement analysis in Czechoslovak ladies' journals in the twenties of the 20th century. The thesis describes their esthetic qualities and the means by which advertisers influence their customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v8krg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Hons
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika
Jana Sheikh -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková