Didaktická ekonomická hra jako metoda zážitkového učení a její ověření ve výuce – Eva Hrazdilová
Eva Hrazdilová
Master's thesis
Didaktická ekonomická hra jako metoda zážitkového učení a její ověření ve výuce
Didactic economic game as a method of experiential learning and its verification in teaching
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá hrou jako aktivizační metodou při výuce účetnictví a ekonomiky v rámci třetích ročníků obchodních akademií. Cílem práce bylo navrhnout didaktickou ekonomickou hru, která inovativním způsobem umožní studentům zopakovat a v praktické modelové situaci aplikovat naučenou teorii z oblasti účetnictví a ekonomiky. Navržená hra nazvaná „Obchod s bonboniérou“ byla následně v praxi …moreAbstract:
This thesis deals with the game as an activation method in teaching accounting and economics in the third year of business academies. The aim of the thesis was to design a didactic economic game that will enable students to revise a learned theory from the field of accounting and economics and apply it in a practical model situation. The proposed game called “Box of chocolates trade” was subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79071
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2020
- Supervisor: Kateřina Berková
- Reader: Katarína Krpálková Krelová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Theses on a related topic
-
Fiktivní firma v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová -
Mezinárodní obchod - didaktická analýza učiva pro obchodní akademie
Jana Vencálková -
Logistika v mezinárodním obchodu - didaktické zpracování učiva pro obchodní akademie
Petra Höferová -
Didaktická analýza problematiky účtování daní v systému učiva na oboru Obchodní akademie a jiných ekonomických oborech
Martina Krausová -
Návrh zařazení učiva o vykazování podle mezinárodních standardů IFRS v účetnictví pro obchodní akademie
Hana Strakatá -
Výuka odborně zaměřeného jazyka na Obchodní akademii a Ekonomickém lyceu v Českých Budějovicích
Bohumila SVATKOVÁ -
Didaktika fiskální politiky a její specifika v podmínkách obchodní akademie
Jindřiška Holá -
Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Aneta Hezinová