David Zeman
Bachelor's thesis
Výzkum návštěvníků divadla Archa
Archa Theatre visitor analysis
Abstract:
Práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníků Divadla Archa. Cílem práce je definování návštěvníka Divadla Archa. K dosažení stanoveného cíle byl zhotoven kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo zhruba 500 respondentů. Byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Získané výsledky autor analyzuje a užívá komparace s výsledky šetření z minulých let. Podpůrné cíle jsou SWOT analýza a analýza konkurenčního …moreAbstract:
This work deals with marketing research of the visitors to Archa Theatre. The aim is to define who these visitors are. To achieve the goal quantitative research was done, based on data from approximately 500 respondents. The research was conducted by questionnaire. The analysis is comparatively based on the current data, alongside previous investigations. Both SWOT analysis and competitive analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32314
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Ondřej Hrab
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn