Yulia Smirnova
Bachelor's thesis
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Differentiation at the luxury goods market
Abstract:
Tématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný …moreAbstract:
The thesis is focused on the differentiation at the luxury goods market. The aim is to discover if differentiation at the market of luxury can exist effectively. The theoretical part of this bachelor thesis is aimed at the definition of the term “luxury” and at the characteristics description of the marketing mix particles of luxury brands. The methodological part describes the methods that were used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73300
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2018
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
"Luxus na tanieri" Kultúrne praktiky produkcie a spotreby luxusu v oblasti stravovania.
Jana Belokostolská -
Luxury Hotel Nový Smíchov
Jozef Počil