Yulia Smirnova

Bachelor's thesis

Diferenciace na trhu luxusního zboží

Differentiation at the luxury goods market
Abstract:
Tématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný …more
Abstract:
The thesis is focused on the differentiation at the luxury goods market. The aim is to discover if differentiation at the market of luxury can exist effectively. The theoretical part of this bachelor thesis is aimed at the definition of the term “luxury” and at the characteristics description of the marketing mix particles of luxury brands. The methodological part describes the methods that were used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73300

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management