Diferenciace na trhu luxusního zboží – Yulia Smirnova
Yulia Smirnova
Bakalářská práce
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Differentiation at the luxury goods market
Anotace:
Tématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný …víceAbstract:
The thesis is focused on the differentiation at the luxury goods market. The aim is to discover if differentiation at the market of luxury can exist effectively. The theoretical part of this bachelor thesis is aimed at the definition of the term “luxury” and at the characteristics description of the marketing mix particles of luxury brands. The methodological part describes the methods that were used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
"Luxus na tanieri" Kultúrne praktiky produkcie a spotreby luxusu v oblasti stravovania.
Jana Belokostolská -
Luxury Hotel Nový Smíchov
Jozef Počil