Yulia Smirnova

Bakalářská práce

Diferenciace na trhu luxusního zboží

Differentiation at the luxury goods market
Anotace:
Tématem dané bakalářské práce je diferenciace na trhu luxusního zboží. Jejím cílem je zjistit, jestli tento fenomén může efektivně existovat. Teoretická část bakalářské práce je zaměřená na vymezení pojmu „luxus“ a na popis charakteristik jednotlivých složek marketingového mixu luxusních značek. Metodologická část popisuje metody použité pro zpracování dané práce. Analytická část obsahuje podrobný …více
Abstract:
The thesis is focused on the differentiation at the luxury goods market. The aim is to discover if differentiation at the market of luxury can exist effectively. The theoretical part of this bachelor thesis is aimed at the definition of the term “luxury” and at the characteristics description of the marketing mix particles of luxury brands. The methodological part describes the methods that were used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73300

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management