Bc. Andrea Sibová

Bakalářská práce

Specifités de l accueil des élèves allophones nouvellement arrivés, exploitation d un livre d enfant pendant l enseignement

Specifics of reception of newly arrived allophone children, use of children s book in teaching
Abstract:
The french system of reception and integration of newly arrived allophone children works good and he is effective. There are two possibilities of this integration. Teachers use the children book often during the education.
Abstract:
Francouzský systém integrace nově přistěhovaných dětí do místních škol je dobře fungujícím a efektivní systémem, který v sobě zahrnuje individualizovaný přístup k žákům. V rámci jednotnosti pedagogického přístupu k nově přistěhovaným dětem existují dvě varianty podpůrných zařízení, které slouží k jejich integraci do francouzských škol. Vyučující v těchto hodinách často využívají dětskou knihu jako …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta