Specifités de l accueil des élèves allophones nouvellement arrivés, exploitation d un livre d enfant pendant l enseignement – Bc. Andrea Sibová
Bc. Andrea Sibová
Bakalářská práce
Specifités de l accueil des élèves allophones nouvellement arrivés, exploitation d un livre d enfant pendant l enseignement
Specifics of reception of newly arrived allophone children, use of children s book in teaching
Abstract:
The french system of reception and integration of newly arrived allophone children works good and he is effective. There are two possibilities of this integration. Teachers use the children book often during the education.Abstract:
Francouzský systém integrace nově přistěhovaných dětí do místních škol je dobře fungujícím a efektivní systémem, který v sobě zahrnuje individualizovaný přístup k žákům. V rámci jednotnosti pedagogického přístupu k nově přistěhovaným dětem existují dvě varianty podpůrných zařízení, které slouží k jejich integraci do francouzských škol. Vyučující v těchto hodinách často využívají dětskou knihu jako …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xxles/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIBOVÁ, Andrea. \textit{Specifités de l accueil des élèves allophones nouvellement arrivés, exploitation d un livre d enfant pendant l enseignement}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rnic90/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Integration of Western Values by African Americans as Portrayed in Selected Works of Toni Morrison and Gloria Naylor
Radka Zlatohlávková -
L'enseignement de la littéracie auprès des élèves allophones nouvellement arrivés : analyse des pratiques et des besoins dans une école primaire en France.
Anna Junová -
Využití dětské literatury ve výchově a vzdělávání předškolní mládeže a aplikace vybraných literárních textů na estetickovýchovné aktivity
Kristýna Kulpová -
Didaktické využití dětské literatury v hodinách etické výchovy
Lucie Šubrtová -
Obraz hudby v literatuře pro děti a mládež a využití knih s hudební tematikou ve výuce na ZŠ
Pavel Zikmund -
Knihy Daniely Fischerové pro děti a mládež ve výuce na 1. stupni ZŠ
Šárka Witisková -
Využití vybraných filmů na náměty knih Bohumila Hrabala ve výuce českého jazyka na ZŠ
Lenka Teplanová -
Interaktivní kniha ve výuce
Filip KOTEK