Batůžkový projekt do škol jako nástroj rozvoje prosociálního chování – Mgr. Martina Olekšáková
Mgr. Martina Olekšáková
absolventská práce studenta CŽV
Batůžkový projekt do škol jako nástroj rozvoje prosociálního chování
Backpack project for schools as a tool for the development of social behavior
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá formováním prosociálního chování žáků prostřednictvím charitativního projektu ?Batůžkový projekt do škol?. Hlavním cílem práce je zjistit pomocí jednoduchého výzkumu, zda a jaký vliv má tento charitativní projekt na rozvoj prosociálního chování žáků primárního stupně vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na zmapování problematiky emoční inteligence, prosociálního chování …víceAbstract:
The final thesis deals with the formation of prosocial behavior of pupils through the charity project "Backpack project for schools". The main goal of the work is to find out with the help of simple research whether and what effect this charity project has on the formation of prosocial behavior of primary school pupils. The theoretical part is focused on mapping the issue of emotional intelligence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Dominik Rubáš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLEKŠÁKOVÁ, Martina. \textit{Batůžkový projekt do škol jako nástroj rozvoje prosociálního chování}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rnih5r/.
Jak správně citovat práci
Olekšáková, Martina. Batůžkový projekt do škol jako nástroj rozvoje prosociálního chování. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Prevence problémového chování rozvojem emoční inteligence u žáků II. stupně ZŠ
Miroslava Pekárková -
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Emoční inteligence - zvládání emocí žáků ve výuce
Gabriela Sklenská -
Emoční inteligence ve vztahu k agresivnímu chování
Aneta KUCHNOVÁ -
Emoční inteligence ve vztahu k rizikovému chování
Lenka PRÁŠKOVÁ -
Vztah ochoty pomáhat a emoční inteligence u pracovníků v domovech pro seniory
Kateřina ČIGÁŠOVÁ -
Emoční inteligence a možnosti jejího rozvoje u člověka s poruchou chování
Jana Klečková