Spokojenost turistů s pražskými Tax refund centry – Kristýna Ečerová
Kristýna Ečerová
Bakalářská práce
Spokojenost turistů s pražskými Tax refund centry
Tourist satisfaction with Prague Tax Refund Centres
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje prostředí služeb vracení daní v rámci cestovního ruchu v Praze s cílem posoudit úroveň spokojenosti turistů. Práce se zaměřuje na nákupní cestovní ruch ČR a spokojenost se službami. Dále se zaměřuje na proces vrácení daně a roli zprostředkovatelů služeb vrácení daně. Práce zkoumá spokojenost turistů se službou vrácení daně pomocí metody multikriteriální analýzy a na …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the area of tax refund services within the tourism industry in Prague in order to evaluate the level of tourist satisfaction. The thesis focuses on shopping tourism in the Czech Republic and service satisfaction, along with the refund process and the role of tax refund intermediaries. The thesis analyses the satisfaction of tourists with the tax refund service using the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Lukáš Pichlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti turistů s poznávacími zájezdy vybraných cestovních kanceláří
Anežka Brzusková -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Vrácení daně fyzickým osobám ze třetích zemí při vývozu zboží (Tax Free shopping v České republice)
Andrea Šimůnková