Spokojenost turistů s pražskými Tax refund centry – Kristýna Ečerová
Kristýna Ečerová
Bachelor's thesis
Spokojenost turistů s pražskými Tax refund centry
Tourist satisfaction with Prague Tax Refund Centres
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje prostředí služeb vracení daní v rámci cestovního ruchu v Praze s cílem posoudit úroveň spokojenosti turistů. Práce se zaměřuje na nákupní cestovní ruch ČR a spokojenost se službami. Dále se zaměřuje na proces vrácení daně a roli zprostředkovatelů služeb vrácení daně. Práce zkoumá spokojenost turistů se službou vrácení daně pomocí metody multikriteriální analýzy a na …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the area of tax refund services within the tourism industry in Prague in order to evaluate the level of tourist satisfaction. The thesis focuses on shopping tourism in the Czech Republic and service satisfaction, along with the refund process and the role of tax refund intermediaries. The thesis analyses the satisfaction of tourists with the tax refund service using the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91601
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2024
- Supervisor: Petr Janeček
- Reader: Lukáš Pichlík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti turistů s poznávacími zájezdy vybraných cestovních kanceláří
Anežka Brzusková -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Vrácení daně fyzickým osobám ze třetích zemí při vývozu zboží (Tax Free shopping v České republice)
Andrea Šimůnková