Jana Záhumenská

Bakalářská práce

Aplikácia marketingu v estetickej medicíne

Aplikace marketingu v estetické medicíně
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how marketing tools are applied in a specific area such as aesthetic medicine. In the first part, marketing mix and its four basic components are theoretically described with differences between product and service marketing being pointed out. The practical part deals with the marketing mix of a concrete clinic of aesthetic medicine and plastic surgery.
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, akým spôsobom sú aplikované nástroje marketingu v oblasti tak charakteristickej, ako je estetická medicína. V prvej časti je rozobraný marketingový mix a jeho štyri základné zložky teoreticky, pričom je poukázané na odlišnosti marketingu služieb a produktov a na špecifické rysy trhu so zdravotníckymi službami. Praktická časť sa zaoberá popisom marketingového …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Miroslav Gluck

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21794

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma