Aplikácia marketingu v estetickej medicíne – Jana Záhumenská
Jana Záhumenská
Bakalářská práce
Aplikácia marketingu v estetickej medicíne
Aplikace marketingu v estetické medicíně
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how marketing tools are applied in a specific area such as aesthetic medicine. In the first part, marketing mix and its four basic components are theoretically described with differences between product and service marketing being pointed out. The practical part deals with the marketing mix of a concrete clinic of aesthetic medicine and plastic surgery.Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, akým spôsobom sú aplikované nástroje marketingu v oblasti tak charakteristickej, ako je estetická medicína. V prvej časti je rozobraný marketingový mix a jeho štyri základné zložky teoreticky, pričom je poukázané na odlišnosti marketingu služieb a produktov a na špecifické rysy trhu so zdravotníckymi službami. Praktická časť sa zaoberá popisom marketingového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Miroslav Gluck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Medical Aesthetic Marketing in Chinese New Media
Tereza ŠVARCOVÁ -
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Anna Barborová