Aneta PŮŽOVÁ

Bachelor's thesis

Obce zaniklé na Tachovsku po roce 1945 v kolektivní historické paměti původních i současných obyvatel regionu

The perished villages in Tachov region after 1945 in collective historical memory of native and current inhabitans
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with five perished villages around city Tachov after the year 1945 and with memories of people living in this region before and now. It is divided in two parts. In the first theoretical part shows author the historical progress on the Czech border. The next chapter deals with selected perished villages, where is introduced their history, ending and current situation …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pěti zaniklými obcemi na Tachovsku po roce 1945 v kolektivní paměti původních i současných obyvatel regionu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se autorka zabývá historickým vývojem v českém pohraničí. Další kapitola se zabývá již vybranými, zaniklými obcemi, kde je nastíněna jejich historie, zánik a současný stav. Konkrétně se jedná o obce Pavlův …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Jiří Stočes, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŮŽOVÁ, Aneta. Obce zaniklé na Tachovsku po roce 1945 v kolektivní historické paměti původních i současných obyvatel regionu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / German Language in Education