Bc. Filip Špacír

Diplomová práce

On-line marketing vybraného podniku

On-line marketing vybraného podniku
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu onlinových marketingových aktivit společnosti Podravka, jednoho z předních potravinářských podniků ve střední a východní Evropě. Zkoumá se efektivita online marketingu a inovativní přístupy v oblasti propagace produktů a služeb Podravky. Analyzují se webové stránky, sociální média, SEO, PPC kampaně a emailový marketing společnosti, přičemž se identifikují silné …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of the online marketing activities of Podravka, one of the leading food companies in Central and Eastern Europe. The effectiveness of online marketing and innovative approaches in the promotion of Podravka products and services are examined. The company's website, social media, SEO, PPC campaigns and email marketing are analyzed, identifying strengths …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu onlinových marketingových aktivít spoločnosti Podravka, jedného z popredných potravinárskych podnikov v strednej a východnej Európe. Skúma sa efektivita online marketingu a inovatívne prístupy v oblasti propagácie produktov a služieb Podravky. Analyzujú sa webové stránky, sociálne médiá, SEO, PPC kampane a emailový marketing spoločnosti, pričom sa identifikujú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON