On-line marketing vybraného podniku – Bc. Filip Špacír
Bc. Filip Špacír
Diplomová práce
On-line marketing vybraného podniku
On-line marketing vybraného podniku
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu onlinových marketingových aktivit společnosti Podravka, jednoho z předních potravinářských podniků ve střední a východní Evropě. Zkoumá se efektivita online marketingu a inovativní přístupy v oblasti propagace produktů a služeb Podravky. Analyzují se webové stránky, sociální média, SEO, PPC kampaně a emailový marketing společnosti, přičemž se identifikují silné …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of the online marketing activities of Podravka, one of the leading food companies in Central and Eastern Europe. The effectiveness of online marketing and innovative approaches in the promotion of Podravka products and services are examined. The company's website, social media, SEO, PPC campaigns and email marketing are analyzed, identifying strengths …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu onlinových marketingových aktivít spoločnosti Podravka, jedného z popredných potravinárskych podnikov v strednej a východnej Európe. Skúma sa efektivita online marketingu a inovatívne prístupy v oblasti propagácie produktov a služieb Podravky. Analyzujú sa webové stránky, sociálne médiá, SEO, PPC kampane a emailový marketing spoločnosti, pričom sa identifikujú …víceKlíčová slova
PPC Onlinový marketing Onlinová marketingová stretégie Digitálni marketing Webové stránky SEO Sociální síte Influencer marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing Strategy
Raksha Shrees -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka