Martina Semerádová

Bakalářská práce

Uplatnění metodiky aktivního sociálního učení s lidmi s mentálním postižením

Applying methodology of active social learning by the people with mental retardation
Anotace:
Za hlavní cíl mé práce jsem si stanovila potvrzení vhodnosti uplatnění metody aktivního sociálního učení u jedinců s mentálním postižením, a dále v co nejvíce možné míře rozvíjet skupinovou kooperaci. První kapitola definuje a popisuje jedince s mentálním postižením. Druhá kapitola se zaměřuje na aktivní sociální učení (ASU), skupinové formy práce a metodiku kurzu ASU. Ve třetí kapitole se zabývám …více
Abstract:
As a main goal of my dissertation I set up confirmation of using method of Active social learning by the people with mental retardation and develop group´s coordination in the most possible degree. The first chapter defines and describes people with mental retardation. Second chapter is aimed at Active social learning (ASU), forms of working in groups and methodology in the course of ASU. In third …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Martin Dominik Polínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.